Ani de zile politicienii locali s-au laudat ca fac lobby pentru o autostradă care să lege Bacăul de restul ţării, s-au bătut în proiecte şi au promis că se vor implica în această problemă. Rezultatul a fost, însă, ca între 2010 şi 2014, de exemplu, Guvernul să aloce 16 miliarde de lei pentru autostrăzi şi drumuri naţionale în Transilvania şi Banat şi numai 1,8 miliarde pentru Moldova.

„Eu ramân la ideea că autostrada Bacău-Braşov e mai importantă decât Bacău-Paşcani, dar poate nu sunt în posesia tuturor datelor. Spun asta pentru că prioritizarea se face în baza studiilor de trafic. Repet, eu ramân la parerea că autostrada Bacău-Braşov, care se va face în etapa a II-a, e mai importantă decât Bacău-Paşcani şi drumul expres Bacău-Bucureşti, care sunt prinse în prima etapă”, a afirmat deputatul PSD, Cosmin Necula.

Senatorul bacăuan, Dragoş Luchian (PNL), spune că nu există parlamentar băcăuan care să nu fi facut măcar o interpelare pe această temă, precizând: „Este o autostradă absolut necesară, care ar lega Moldova de vestul ţării şi ar da un impuls investitorilor să se apropie de această zonă”.

Deputatul Constantin Avram, preşedintele PC Bacău, a avut o declaraţie politică în care şi-a exprimat public dezacordul faţă de decizia de amânare a acestei autostrazi: „Eu opinez că nu este cea mai bună soluţie având în vedere că zona de est a ţării e la graniţa UE şi NATO. Tocmai pentru acest motiv, infrastructura din zonă ar trebui să reprezinte o prioritate”.

Sursa: Deşteptarea de Bacău. Citiţi continuarea aici.

Articole asemănătoare

Fără comentarii

Poți publica primul comentariu la acest articol.

Lasă un comentariu

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter a message.