Bujor-Dumitru-MarcelDomnule preşedinte,

Stimaţi colegi,

Nu mai reprezintă un secret pentru nimeni faptul ca se apropie campania electorala pentru alegerile locale. Alegătorii sunt chemaţi din nou la urne pentru alegerea primarilor, consiliilor locale si judeţene.

Noua legislaţie pentru alegerile locale prevede alegerea primarilor dintr-un singur tur de scrutin, preşedinţii consiliilor judeţene vor fi aleşi din rândul consilierilor judeţeni, prin votul majoritatii, nu prin vot direct si un plafon de cheltuieli prestabilit.

Campania neoficiala pentru alegerile locale a inceput deja prin manipularea opiniei publice prin sondaje de opinie, conferinţe de presa a căror subiect principal este anunţarea candidaturii pentru funcţia de primar, lansarea sloganurilor, mesaje electorale, afişe care promoveaza partide sau candidaţi, vizibilitate sporita in mediul online si numai, precum si baza unei campanii electorale de succes, promisiunile electorale.

Spre disperarea viitorilor condidati, noua legislaţie electorala prevede interzicerea afişelor electorale de dimensiuni mari, concertelor de campanie, pixurilor, brichetelor, pungile electorale pline cu alimente inscripţionate cu însemne electorale si alte materiale electorale cu care eram obişnuiţi. Cine nu reuşeşte sa isi adapteze viitoarea campanie electorala la noile reglementari, risca dosar penal sau inchisoare pentru dare de mita.

Conform noii legislaţii, promovarea electorala va fi posibila prin afişe electorale de cel mult 30×50 cm, broşuri, flyere si publicitate online, in presa scrisa, sau la televiziuni. Sistemul politic romanesc are nevoie de un restart, de o îmbinare reuşita de oameni cu experienţa si tineri, dornici sa isi demonstreze calitatile si aptitudinile in slujba cetatenilor, raspunzand adecvat necesităţilor acestora.

In centrul alegerilor locale este aşezata persoana, vizibilitatea si imaginea acesteia in comunitatea pentru care candideaza, mai puţin partidul din care face parte. La capatul unei campanii electorale se afla puterea atat de mult ravnita de către candidaţi si partide.

Stimati colegi,

Campania electorala este o forma de a vinde iluzii si promisiuni deşarte cetatenilor care isi doresc ca votul lor sa aduca schimbare, incredere si speranţa intr.-un viitor mai bun intr.-o societate, care in prezent, pare lipsita de perspectiva.

Campania electorala care se apropie cu pasi repezi va aduce un element de noutate si anume acela ca oamenii au devenit sceptici in fata valului de promisiuni electorale care urmeaza. Nu subestimaţi electoratul!

Romanii isi doresc ca votul lor sa ajute la construirea unei societati care sa funcţioneze, sa dispună de locuri de munca, sa poata avea acces la un sistem de sanatate mai performant, iar impozitele si taxele plătite sa fie folosite in interesul lor.

In finalul declaraţiei mele politice le urez intelepciune viitorilor candidaţi la funcţiile de primari, consilieri judeţeni, consilieri locali, promisiuni realizabile, responsabilitate, obiectivitate si dorinţa de imbunatatire si reabilitare a comunităţilor unde isi vor exercita funcţiile.
Vă mulţumesc!

Autorul articolului

Articole asemănătoare

Fără comentarii

Poți publica primul comentariu la acest articol.

Lasă un comentariu

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter a message.