Luni, 22 iunie, a avut loc şedinţa extraordinară a Consiliului Local Bacău la Centrul de Afaceri şi Expoziţii începând cu ora 12.00. Întreaga ședință a durat 7 minute, fără a consemna intervenții/observații la niciunul dintre subiectele discutate. Din totalul celor 23 de consilieri, au fost prezenţi 20, absentând Zvetlana Gabriela Zaharia, Laurenţiu Popa şi Paul Timofte.

Cele două proiecte de pe ordinea de zi, votate în unanimitate

11650527_997475986959905_475436854_nPrimul proiect de hotărâre de pe ordinea de zi a presupus aprobarea desfăşurării Festivalului „Hramul Bacăului” în perioada 26 – 29 iunie 2015, fără implicarea financiară a Primăriei Bacău, toate costurile legate de organizare, artişti, cazare, transport, instalaţii de sonorizare, publicitate, personal tehnic etc. fiind suportate de către organizatori, persoane juridice private, după cum a ţinut să menţioneze vice-primarul Radu Ababei.

În cadrul evenimentului, va fi utilizată parcarea privată a Hotelului Moldova Bacău, pentru amplasarea de terase, precum şi o suprafaţă de teren, de asemenea aflată în proprietate privată, în imediata vecinătate a Teatrului de Animaţie. Vor fi amplasate terase în parcarea publică şi privată din faţa Hotelului Moldova, precum şi organizarea unui târg al meşterilor populari în Parcul Catedralei.

Parteneriatul cu Primăria Municipiului Bacău va consta în punerea la dispoziţie a următoarelor:

  • scena Primăriei care va fi amplasată în Parcul Trandafirilor Bacău, zona fântânii arteziene, pe care vor fi prezentate programe artistice şi culturale, susţinute de solişti de muzică populară şi etno;
  • energia electrică necesară alimentării scenei pe care vor evolua artiştii invitaţi, locali si naţionali;
  • servicii de salubritate pe toată perioada desfăşurării acţinii;
  • toaletele ecologice mobile pe care Primăria le are în administare (vom suplimenta din resurse proprii necesarul total de toalete)
  • ordinea şi liniştea publică în această perioadă, în perimetrul derulării activităţilor
  • sprijin pentru închiderea circulaţiei pe tronsonul cuprins între statuia lui Ştefan cel Mare Bacău şi Hotel Decebal Bacău, respectiv B-dul Nicolae Bălcescu pânâ la intersecţia cu str. I.S.Sturza în perioada 26 iunie începând cu ora 08.00– 29 iunie ora 23.00.

Prin aprobarea celui de-al doilea proiect de hotărâre de pe ordinea de zi  a fost modificată şi completată Anexa nr.7 la HCL Bacau nr.13/27.01.2014 prin care au fost aprobate actele procedurale pentru punerea în aplicare a Legii nr. 350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fondurile publice pentru activităţi nonprofit de interes general, in sensul inlocuirii doamnei Gavrilescu Ancuta din funcţia de preşedinte al Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor cu doamna Borta Viorica – consilier juridic Direcţia Juridica si Adm. Locala.

Astfel, noua comisie pentru soluţionarea contestaţiilor depuse de către solicitanţii care au făcut propuneri de proiecte pentru obţinerea de finanţări nerambursabile din fondurile bugetului local va avea următoarea componenţă:

  • Preşedinte – Borta Viorica – consilier juridic Direcţia Juridică şi Administraţie Locală;
  • Membru – Dragoş Ştefan – consilier local;
  • Membru – Cosma Elena – consilier local;
  • Membru – Novac Laurenţiu – consilier local;
  • Membru – Enăşel Maria – consilier local;
  • Membru – Daniela Năstase – inspector specialitate Serviciul Administrarea Patrimoniului Fond Locativ şi îndrumare Asociaţii de Proprietari;
  • Secretar – Marţuneac Roxana – consilier juridic Direcţia Juridică şi Administraţie Locală.

Autorul articolului

Articole asemănătoare

One Response Comment

Lasă un comentariu

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter a message.