Jos Pălăria pentru… studenții de la Marketing care au inițiat campania socială „Tare aș ajuta un copil! ˮ
În perioada Sfintelor Sărbători de Paște, 15 tineri din anul al III-lea de la specializarea Marketing din cadrul Facultății de Știinte Economice din cadrul Universității „Vasile Alecsandriˮ Bacău, împreună cu profesorul universitar dr. Diana Magdalena Prihoancă și-au canalizat efortul și bunăvoința pentru a aduce bucuria și speranța celei mai importante sărbători a creștinătății pe chipurile a 50 de copii nevoiași din satul Călini, comuna Colonești, județul Bacău.
Cum au reușit ei să facă toate acestea? Prin intermediul campaniei sociale „Tare aș ajuta un copil !ˮ.
Campania Socială „Tare aș ajuta un copilˮ, organizată sub egida sloganului „Ajută-ți aproapele!ˮ
Campania s-a desfășurat în perioada 1 martie – 6 aprilie, sub egida sloganului „Ajută-ți aproapele!ˮ, iar cei interesați să aducă un strop de lumină acestor copii, care merită să se dezvolte și să învețe în condiții mai bune, au donat haine, jucării, dulciuri sau orice alt mic ajutor.
Inițiativa le-a fost sprijinită și de Colegiile „N.V.Karpen” și „Anghel Saligny”, care, la rândul lor, au pus în holurile principale cutii pentru ca elevii să poată dona.
Un alt partener al campaniei a fost și Direcția Județeană de Statistică Bacău, prin intermediul directorului executiv Prof. Univ. Dr. Eugenia Harja, care le-a propus studenților localitatea Călini ca loc de desfășurare a campaniei, având ca motivație ultimele statistici din care reiese ca aceasta este una dintre cele mai defavorizate zone din punct de vedere socio-economic din județul Bacău.
„Strategia recompenseiˮ a fost un eveniment organizat în perioada 1-2 aprilie pe holurile Facultății de Marketing, în cadrul căruia studenții care voiau să ajute copiii din Călini au renunțat la cafeaua de care se bucurau zilnic în pauzele dintre cursuri și au donat 5 lei. În schimbul gestului lor, aceștia au fost fotografiați într-un studio profesionist amenajat chiar în holul facultății de către Lucian Antal de la Studio 93, ulterior primind fotografia pe email. Evenimentul din cadrul campaniei a fost de un real succes, strângându-se în cele două zile suma de 1000 de lei.
Campania s-a bucurat și de sprijinul mediului de afaceri bacăuan, prin intermediul firmelor “Aqua Fitness Club”, “Total Service”, “Domo”, dar și de Compania Multinationala „SCC” care a donat 10 calculatoare și 10 birouri pentru un laborator de informatică în școala din Călini.
Pe data de 7 aprilie 2015, cei mici s-au bucurat de vizita studenților de la Marketing, care au ajuns la școala din Călini cu iepurașul încărcat de dulciuri, alimente neperisabile, haine, jucării și rechizite. Toate acestea au fost achiziționate datorită generozității celor care au donat și s-au implicat în desfășurarea campaniei „Tare aș ajuta un copil!ˮ. În cadrul acestei întâlniri, studenții și copiii s-au implicat în jocuri de dezvoltare personală, astfel cei mici au uitat pentru câteva ore de neajunsurile ce le înfruntă zi de zi, aducându-le fericirea pe chip.
O galerie foto a activitățiilor realizate în cadrul campaniei poate fi accesată pe pagina de Facebook „Tare Aș Ajuta Un Copil !”.
În perioada sărbătorilor ar trebui să învățăm să dăruim din puținul nostru, iar studenții de la Marketing au arătat că un gest mic poate să facă minuni mari în ochii și sufletul unor micuți a căror copilărie nu este tocmai ca în povești. Din acest motiv, astăzi spunem „Jos Pălăriaˮ pentru studenții care au inițiat campania „Tare aș ajuta un copil!ˮ, sperând totodată că fiecare din cei care au posibilități materiale și suflet mare să le urmeze exemplul!