Miercuri, 1 iulie, Primăria Bacău a emis un comunicat de presă în care anunţă obţinerea avizului de legalitate pentru reorganizarea serviciilor instituţiei. Astfel, structura funcţiilor publice pe anul 2015 însumează un număr de 709, cu 54 în plus faţă de anul anterior.

Organigrama poate fi analizată aici, iar comunicatul de presă citit mai jos:

Primăria municipiului Bacău a obținut avizul de legalitate pentru o nouă organigramă, din partea Agenției Naționale a Funcționarilor Publici (ANFP), instituție aflată în subordinea Ministerului Dezvoltării Regionale și Administrației Publice. În baza avizului de legalitate obținut, un proiect de hotărâre privind viitoarea organigramă a Primăriei urmează să fie dezbătut de către Consiliul Local.

Anterior acordării avizului de legalitate, ANFP a făcut și unele recomandări privind reorganizarea serviciilor Primăriei, recomandări care stau la baza noii organigrame. Cele mai importante se referă la înființarea de direcții generale acolo unde există mai mult de 25 de posturi de execuție, la faptul că activitățile legate de sfera administrativă trebuie concentrate într-o singură structură, nu disipate în mai multe compartimente. ANFP mai precizează că administratorul public nu poate avea nimic în subordine, iar atribuțiile sale sunt stabilite de primar.

Aprobarea unei noi organigrame va avea, ca prime efecte, o monitorizare mult mai bună a proiectelor aflate în derulare, precum și optimizarea relației cu cetățenii orașului.

Ionuț Tomescu

Purtător de cuvânt

-
Media
No rating yet

Comments are closed.